Oh shit babe vilket humör jag e på!

Hallå i stugan!
Hur mår ni? jag mår inte bra. Jo jag bara skojar, däremot är jag på ett väldigt konstigt humör. Vet inte om jag ska skratta, gråta eller slå något? blää. Ja anledningen är ju för att vissa personer höll på och så missförstod jag det.
Aja nog om det. Idag var det skola sen stack jag till körningen som var sista gratis lektionen, gytt att ha det gjort! Det går ju inte så jätte bra heller när jag kör haha. När jag får körkortet ber jag er att stanna inne! ;) nej men det ska väl inte bli några problem. Stack sen till några ärenden och sen hem!
Nu ska jag dra och göra lite varm choklad.
Ciao :)

Nu när jag är på så konstigt humör så delar jag med mig en låt som jag alltid blir glad för när jag hör den! ändå om jag inte e så förtjust i pojkarna.



Och en liten glad bild på det ;)

Kommentarer
Postat av: Du vet

Snygg du e!

2012-03-15 @ 09:13:32
Postat av: Jennifer

Du är ju snyggast om någon!

2012-03-15 @ 13:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0