Min äckliga teacher

Åh jag blir så sur!... okej jag kanske inte ska börja inlägget med att vara arg precis men har iaf precis kommit hem från skolan och läkaren och ska strax träna eftersom jag inte gjorde det igår. Behövs verkligen!
Iaf på tal om äcklig teacher så e jag sjukt irriterad på min lärare, okej det kanske bara var för en liten sak men ändå. Han höll på att klaga över att jag nästan sitter och sover och inte lyssnar på honom. Klart som f.. att jag lyssnar! Jag menar varför ska jag då gå hotell och turism om jag inte lyssnar? Jag gäspade för att jag var trött och trött på några andra som höll på att larva sig. Äckliga gubbe.
Men jaja ikväll blir det UG med Lovisa och Rebbe :)
Ha en grymt bra helg alla! :)

Please, can you do me that favor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0