Du får min värld att snurra. Den snurrar så hårt för dig.

Hej!
Blö är helt slut nu och e as hungrig med. Ska nog ta och äta kanske..?
Var på mässa med klassen idag då eller med ekonomieleverna. Och det väldigt intressant typ? men sjukt jobbigt när alla ska hoppa på en med massa tävlingar, väskor och godis och sånt. Men aja det var kul! Kom hem sen och chillade lite på balkongen med en festis. Härligt! Åkte sen ner till musikskolan för att lyssna på frederikke när hon sjöng. Och hon sjunger ju underbart fint :) Gick sen och lyssnade på föräldrar mötet om budapest.
Nu ska jag dra och träna lite, behövs verkligen. Vart väldigt mycket onyttigt denna veckan. Fattar bara varför jag inte kan hålla mig undan från godis..? -.-
Adios amigos :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0