Äckligt väder.

Hej! Usch vad tråkigt väder det är! när jag vaknade imorse och såg att det var helt vitt ute så bara skrek jag VA?! tror jag väckte Nicke med haha. Men aja vill ju ha vår och sommar nu ju! Tror inte det är bara jag som vill det heller.
Gick iaf till skolan och vi höll på med mässan och planderade och sånt. Frederikke var inte alls på hugget som hon brukar va så hon var bara negativt mot allt haha ;) Gick sen till läkaren och sen på körlektion som gick sjukt dåligt som vanligt eller inte jätte dåligt men jag tycker iaf inte jag kör så bra + att det är rätt tråkigt att köra med läraren ärligt talat. Men jag har iaf en lektion kvar sen måste jag betala!
Men ha det bra alla!
ciao :)

Haha lite rolig bild faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0