Wunderbar helg!

Ligger nu i min sköna säng och är as sugen på godis men jag får inte äta! åh jobbigt -.-

Helgen har varit sjukt underbart bra! Går inte beskriva hur fin min pojke är. Önskar jag kunde vara där mkt längre <3
Han köpte ett par vantar till mig så att jag inte skulle frysa och en ros. Hur gullig får man va? :D
Kom hem idag vid 5 ungefär. Vi har haft studiedag idag med, så gytt!
När jag kom till stationen mötte jag upp Amanda och gick till danskursen. När jag kom in där gruppen var så trodde jag att vi hade gått in i fel grupp? det är ju bara småttingar där ;o typ från 98.or till 95.or. Men aja kul var det iaf :)
Var en liten stund efter med Amanda och gick sen hem och pluggade lite på matten. Ligger efter rätt mkt nu, blö -.-
Men nu ska jag nog starta en film tror ja.
Haj :)
Btw fick även en försenad julklapp av Tobbes mamma, ett presentkort på bio på 200 kr. Sjukt snällt! så nästa gång jag kommer till Tobbe ska jag bjuda han på bio ;)

Fina gänget <3

Gjorde även korvstroganoff och ris nästan helt själv. Fick lite hjälp som tur va ;)

Kommentarer
Postat av: NELLY

när kommer du till helgen? :)<3 btw går det bra om vi är med en kompis till mig? har inte bestämt ännu men vi kanske kan vara hos henne och ha lite kul ;)

2012-01-31 @ 07:31:11
URL: http://trottern.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag tänkte komma på fredag till dig! Ja det går jätte bra :) <3

Vilken buss ska jag ta? Bara till Växjö eller till rottne?

2012-01-31 @ 14:16:52
URL: http://loveintheheart.blogg.se/
Postat av: Niclas

Ser gott ut med korvsroganoff och ris men varför inga GRÖNSAKER hehe :D

2012-02-04 @ 20:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0