Hemkommen!

Nu är jag hemkommen från Michaela, eller ja för en timme sen. Kom till älmhult vid 2 och väntade på Michaela för vi skulle på julfest i kyrkan, trevligt! Åkte sen till Michaelas kille där vi åt och kollade på film och göttade oss. Nice! Så tack till Michaela och Nicke att jag fick va där :D
När jag skulle ta bussen vid 11 hem och skulle betala så säger chauffören att det kostar 37 och jag hade 36 kr i handen. Då höll han på och tjabba om att han skulle få skulden sen om jag bara skulle ge han en krona mindre?! och det var en ung kille oxå, jag menar om det hade vart en äldre gubbe då hade han nog inte sagt så mkt. Jävla nybörjare säger jag bara!

Iaf idag är det lördag och alla kanske ska ut och festa? I dont know. Jag ska nog däremot sitta inne för det är så kasst väder ute (y
Aja ha det gytt alla! :)


I miss you too much <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra start på helgen med andra ord? :D

2012-01-07 @ 14:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0