The day.

Förlåt för dålig uppdatering! men det har inte hänt ett skit dom senaste dagarna.

Idag var det lite mer och göra kan man ju säga.
Hämtade Becka och hennes bröder vid 2 och köpte snacks till helgen, jag vet att jag håller på att sluta men vi äter lite på helgerna har jag och Amanda bestämt!
Kom iaf hem sen och dansade zumba. Sjukt kul är de :D duschade sen och fixade mig lite.
Vid 5 cyklade jag ner till stationen och mötte Frederikke och vi drog oss till Lovisa. Känns som det var as längesen man träffade dom små flickorna! Fick julklappar av dom oxå och dom ska få mina i skolan för såklart så glömde jag dom hemma (y jag fick iaf ett halsband och ett lila nagellack av Lovisa och ett blått nagellack med en jätte fin text av Fredderikke:) Tack tjejer!

Kom hem vid 10 av Fredderikkes familj, haha härlig familj hon har asså ;)
Och nu sitter jag här och ska strax sova.
Och imorn åker jag till min Bästavän! äntligen :D<3

Ha en grym helg alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0