...

Jag måste bara skriva av mig.

Jag fattar inte vad jag håller på med. Jag känner inte igen mig. Mitt hjärta e som en eld på mig som bara vill brinna upp hela mig. Jag bara sårar, sårar och sårar Honom för mkt. Och nej jag tkr inte synd om mig själv. Jag är bara jävligt besviken på mig själv. Det känns som det aldrig kommer blir rätt igen. Känns som det aldrig kommer va ren kärlek och inga sprickor igen. Känns som han aldrig vill röra mig igen. Och kommer han verkligen vilja det? Nej för jag förtjänar det.
Jag kommer aldrig kunna släppa det här. The tears just flow, flow and flow.
Jag skulle kunna göra vad som helst för att det här ska bli bra igen. För han är värd så mkt mer än vad jag har behandlat honom. Jag fattar inte vad jag har tänkt på. Men jag hoppas det här blir bättre. Jag ska kliva upp ur hålan och börja tänka. För det har jag verkligen inte gjort. Det blev bara fel. Jag var dålig, konstig och player. Visste inte ens att jag var en sån. Haha grattis till mig!
Jag tror orden är slut nu. Skulle kunna skriva jätte mkt mer men det går inte. Jag känner mig bara värdelös för varje minut som går. Men det är det jag förtjänar. Det här kommer inte bli bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0