Skjortaa!

Ligger nu i sängen och ska sova. Har inte vart världens bästa dag idag men allt blir bra snart!

Var inne på lindex innan med Amanda och hittade min efterläntade skjorta som jag har letat efter i månader!!! gissa om jag e glad?! :D
Och dessutum köpte jag den för 38 kr. Den har innan kostat 249 kr ;o Mitt billigaste plagg hittills.
Var hos Amanda till 10 typ för det var laserdome på skolan och alla nior var där och spelade. Skulle jätte gärna vart med om jag inte hade vart själv av mina kompisar som spelade? Men det kommer fler tillfällen!
Nej nu ska jag dra och sova, kl e för mkt -.-
Natti :)

Skjortan!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Snygging där;)

2012-01-24 @ 08:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0