My whole day.

Hej!
Nu ligger jag i sängen och ska strax sova, e as trött.
Idag praktiserade jag...eller ja jag pluggade ist. Satt i datasalen till halv 1 sen drog jag hem och gjorde mig i ordning lite och sen vidare till Värnamo för att träffa Markus! Vi bowlade och jag vann höhö :D men det var kul. Gick sen lite i affärer och köpte lite smått och gott!
Kom hem vid 7 då jag och Becka gick till UG, ville helst inte dit först för känner mig inte riktigt välkommen där. Ingen aning vrf men bara känns så. Kanske ha fel, I dont know? Men iaf då kom Lovisa och hennes kompis dit med så det blev grymt kul :D Ska försöka ta med Fredderikke nästa gång med!
Jag har ingen aning vad som händer i helgen heller så får se vad den bjuder på :)
Nu drar jag och sover, natti! :)


Tur du kom in i mitt liv. Annars hade jag nog inte vart så lycklig som jag e nu <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad att jag fick komma in i ditt liv.. Jag kan inte vara lyckligare än vad jag är med dig<3

2012-01-21 @ 22:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0