Fryyyyser.

Halloj! ligger i sängen och fryser, har skit ont i halsen med. Får hoppas jag inte blir sjuk? inte till helgen iaf för då åker jag till Tobbe och ska bowla med hans kompis, suuper kul ska det bli :D

Idag var jag inte i skolan eller jag var på gympan bara en kvart för sen stack jag till växjö och Lovisa hängde med för hon skulle till doktorn. När vi väntade på bussen så gick vi in på donken och åt. Mums!
Nu e jag hemma och ska snart göra mig i ordning lite. Eller kanske ska lira lite gitarr? Det var ju rätt längesen ;o Ska sen iväg vid 6 och bowla (igen) med K. Kulkul!
Men ha det gytt för det ska jag ha.
Ciao :)

Just feel that your free, you only live once

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0