Alla hjärtans dag!

Alla <3 dag idag då som alla skriver på facebook! det är lika dant när det snöar första gången på året och alla ens vänner på fb skriver: Ååh det snöar!! ...nehe det visste jag inte..? eller på jul och nyår: God jul och gott nytt år! Inte för att jag har något emot det men det är ju sant ;)

Cyklade till skolan imorse och jag såg ut som en snögubbe, åh kul! Var lite sur oxå men tänkte nej inte på denna dag. Gjorde matte prov oxå som gick piss dåligt. Men får ju hoppas på det bästa (y
Efter skolan gick jag till K och det var sjukt äckligt för vi pratade om gitarrkursen hade ringt mig eller om jag hade hört från dom och typ 5 minuter efter så ringer dom på musikskolan till mig och säger att jag har kommit in!? say whaat? blev as glad iaf höhö ;D

Aja men nu ska jag ta ett as gytt bad!
Ciao :)

Fick detta av mamma och Nicke, så snällt!
Jag vet jag ska egentligen inte äta men det är ju trots allt "denna dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0