Budapeest!

Wohoo fick reda på innan att hjärtat kommer nästa helg! Suuuper glad :D jag som inte ens klarar av en dag utan honom typ? hihi <3
Har även fått reda på att vi i klassen ska åka till budapest den 9 april på 4 stjärningt hotell! Gu va kul det ska bli ;D

Idag skulle jag igentligen haft 2 prov, gympa och logi men gympan skulle jag skjuta på till efter lovet, blev lite sur då eftersom jag kan det så bra ;o logi provet gick skit rent ut sagt men ska göra omprov snart. Mamma kom sen efter skolan och hämtade mig för vi skulle hämta lite kina mat eftersom Nicke fyller 39 år idag så grattis till han! och jag är mätt fortfarande efter kina maten, usch. Åt sen lite fika :)
Sitter nu och pratar med Tobbe i tele så ska dra nu.
Ha de gytt! :)


Jag saknar dig enormt mycket, jag kanske inte visar det men du är sjukt saknad Bästavän :/ <3

Och saknar tiden då vi alltid var i härliga nybrostrand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0