The school.

Hej! Sitter i skolan och lyssnar musik och ska snart gå. I think?
Idag har vi gjort massa uppgifter om logi hela dagen, men aja blev iaf klar halv 3!
Idag ska jag dansa zumba har inte gjort det på as länge bara för jag har haft så mkt läxor och prov. Så idag ska jag ta tag i tränandet!
Imorn åker jag till kusin Nelly och stannar över helgen, riktigt kul ska de bli ;D
Ja men nu ska jag nog dra mig hemmåt eller ska först lämna lite pengar till en kompis.
Adios :)

I am so addicted baby so I will never leave you.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Inget om inlägget. Film i mars, Hungerspelen. Vi ska läsa boken på svenska sedan se filmen

2012-02-02 @ 16:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0