Study.

Hej! ska strax plugga lite på svenskan. Håller på med någon sammanfattning om bröllopsfotografen. Kul..heh ;D
Ska spela lite gitarr med sen!

Idag var jag då på risk-ettan som var sjukt kul. Vi skulle ta på sånna glasögon som man känner sig full ni vet? Så skulle vi då skicka ett sms eller typ göra high five med någon. Jag skickade till fredderikke och skulle skriva jag är full. Men det blev jag ät fuöö. Haha men det var riktigt skoj!
åkte sen till växjö, jag hann ju inte äta något eller så var as hungrig. Åkte iaf dit vid 2 med bussen. En sur gubbe som chafför var det med. Blä.
Imorn blir det bio med K och äta något gott I think? ;)
Men ska jag kila iväg.
Haj :)

This sign, I would have put on your way.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

vem är k ? :P

2012-02-29 @ 19:23:29
URL: http://Lovisastridsberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0