Shit Sundays

Hej!
Idag är det äcklig söndag och Tobbe åkte hem idag, buhu -.- men åker till han på fredag igen och stannar en hel vecka! ska även träffa Bästavän nästa måndag då oxå :D äntligen!!
Igår var det fullt upp, nästan. Åkte till badet vid 12 och kom hem vid 3, 4? och gjorde i ordning mig innan festen! skulle egentligen solat igår men det var bara jag som ville det så det kändes inte så kul och va där själv så vi åkte hem ist.
Åkte till festen vid 9 och det var fullt ös redan då! eller ja rättså mkt ös iaf ;)
Gick hem sen vid 2. Haha jag skulle vilja se oss när vi gick hem, helt lost ;o
Aja, mådde inte så jätte bra morgonen dock. Rätt självklart!
Imorn blir det köra bil och dansa street.
Nu ska jag dra och kolla lite tv kanske?
Ha de :)

Baby, du får mitt hjärta slå ett slag extra <3

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du är mina andetag!<3

2012-02-12 @ 22:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0