Homework is the shit.

Usch det är mycket prov/läxor denna veckan, hinner knappt med ;o + att jag ligger efter i matten.
Har pluggat hela eftermiddagen och ska nu börja plugga på hotell provet som jag har på fredag. Blöö!

Aja idag slutade jag vid halv 2 och cyklade hem och tänkte att jag skulle börja plugga direkt så jag slipper det sen men såklart när jag kom innanför dörren så kom jag på att jag skulle träffa K så fick cykla ner till centrum igen. Sen ringer körläraren mig och frågar vrf jag inte är där och ska köra? och såklart så hade hon skrivit fel på lappen så skulle igentligen vart där en timme tidigare än vad det stod på lappen jag hade. Lite jobbigt! Men ska köra på måndag istället.

2 chill dagar kvar i skolan sen är det helg!!! och vem kommer då? joo hjärtat :D och på lördag blir det sola, bada och fest på kvällen. Awsum! ;)

Jaja ni får ha en goodie kväll.
Haj :)

I lay in the snow rather than to study.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0