Holaa.

Hola amigoos!
Kom hem igår vid 4 från kusinen. Tack för att jag fick va där :D
Pluggade på redovisningen direkt när jag kom hem igår, som jag hade idag då. Redovisningen gick väl bra förutom när jag skulle berätta att jag försöker va så mkt som möjligt på fritiden med min pojkvän och bästavän eftersom vi hade presentations redovisning, men såklart så sa jag att jag är med min pojkvän och flickvän.... gu vad pinsamt -.- Tur att det var halva klassen bara haha.

Aja men idag var det street dance då, sjukt mkt jobbigare än förra gången ;o men det får man tåla!
Sitter nu och pratar med hjärtat och ska snart dra och sova :)
Så ni får ha det så bra! Bye.

Jag och Kussen när vi var ute och fotade, as kallt var det haha.

Och så en liten ego.

Kommentarer
Postat av: danne

fin du e jennifer :)

2012-02-08 @ 18:35:07
Postat av: Jennifer

tack!

2012-02-08 @ 21:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0