Guitar is my life.

Asså vad gör man egentligen när en person skriver om sina problem till en och frågar hela tiden vad man ska göra? Det är väl dens problem och inte mina? inte för att vara taskig men jag vet ju inte hur den känner innerst inne!

Aja idag har jag dansat zumba, var längesen nu. Ska börja allvar med det oxå nu!
Var på musikskolan idag med och det gick bra förutom att jag gjorde fel typ hela tiden..pinsamt. Speciellt när han sjunger så fint med! åh :D men han är jätte snäll.
Imorn ska jag ha prov i idrott på morgonen och sen sticka till risk-ettan. Ska klara provet på en halvtimme annars hinner jag inte trafikskolan. Klara man verkligen ett stort prov på en halvtimme? aja får hoppas på det bästa! Tror det är sista chansen att göra provet på nu med om jag inte har fel?
Vid 2 drar jag till växjö för har en tid där.
Men nu ska jag dra och lägga mig hade jag tänkt.
Ha det bra alla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0