Bla bla bla.

Nuu sitter jag här och har precis kommit hem eller ah..nästan! ska strax dra och äta sen iväg på street.

Shit vad segt det var att gå upp idag. Okej det är väl inte så konstigt när jag gick och la mig halv 12.
Denna veckan blir det mycket att göra faktiskt! ska även börja allvar nu med godisätandet och tänka på vad jag äter. Jag har ju inte tagit det på riktigt allvar så nu måste jag verkligen göra det. Och börja träna mer.
Imorn ska jag till musikskolan för första gången och spela gitarr! Ah äntligen :D
Men nu ska jag dra och äta.
Haj :)

Btw nu ser jag att det snöar med. Jag som trodde den skulle va borta nu?

Lägger ut lite bilder från Malmö.
Turning torso, sjukt fint var det!

Gosig Billy!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0