Siestaa

Siesta Sverige! Nu är det andra gången jag skriver detta för allt piss försvann aah :o
Aja men det är sjukt nice här i Budapest, helt crazy är det!
Sitter just nu på hotellet och chillar med Manda och Clara. Ska strax gå och sova för är helt död ;o imorn åker vi hem och så blir det shopping innan så får hoppas jag hittar något. Ska ju köpa en plånbok till Tobbe med så får hoppas jag hittar det med!
Jaja men slänger ut ett inlägg på lördag när jag kommer hem och så kommer det några bilder med. Och ännu fler på fb ;D
Ha det bra för det ska jag ha!
Pözz :)

Vårt fina hotell som vi bor på just nu. Kanske inte så fint utanpå men sjukt fint inne ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0