Rebecka här :D

Hallu:) Jennifers finna läsare.
Sitter och har ganska tråkigt hemma här så tänkte blogg på Jennifer blogg så har jag lite att göra ;) haha men just nu är Jennifer på stan med Fredrika och Lovisa de är på tivolit och ha kul. Skulle egentligen med de men jag är så trött och ska ändå sticka ut på stan i kväll med Jennifer och Lovisa hoppas att det händer något kul:) men nu ska jag gå åå duscha, sen efter så blir det att äta lite och sen fixa mig. Men Jennifer kommer väl hem om en timme eller något och då måste jag vara klar tror jag så det är bäst att sätta i gång eller hur;).

Men ni får hjärna kolla in min blogg och följa mig för vill ha mer läsare vet tyvärr inte hur man länkar men den heter http://vmosbecka.blogg.se :)

Puss på er :*


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Frederikke annars ;)

2012-04-22 @ 12:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0