Excusez moi!

Asså ursäkta min dåliga uppdatering men har sjukt mkt att göra nu och att jag blivit så trött/nere på sistone.
Aja idag var det skola som vanligt hehe och vi höll på med mässan som vi ska ha nästa lördag och jag BER er komma till den! Den är på ljungby fria gymnasium och harrys, både utanför och inne. Så får ni se en stor nalle som springer runt oxå utanför harrys, kan vara jag haha :D Nej men det ska bli jätte kul! Vi ska ha från 30-50 olika företag och aktiviteter där :) Så vi höll på att planera det idag och testade nallen oxå HAHA tror jag inte skrattat så mycket på evigheter asså ;)
Efter skolan gick jag till ett möte sen hem och träna lite. Körde lite innan med Nicke med, som gick rätt bra ändå!
Imorn är det äntligen fredag!!! Ska på lions med lite kompisar och Becka hade jag tänkt. Kulkul :)
Men nu ska jag dra och sova för deckar vilken minut som helst ärligt talat. Ha en jätte fin helg finisar.
Adios :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0