Buuh för magsjuka!

Hellu! Sorry för dålig uppdatering men har haft magsjuka i veckan, blä. Det var det värsta jag vart med om ärligt talat. Men tror jag gick ner några kilon iaf så det var ju fördelen (y
Var på bio med Tobbe igår och såg amarican pie reunion, as bra var den! Rekommendera den verkligen ;) gick och skulle köpa bikinin med men såklart så fans den inte kvar. Ville verkligen har den..men aja! Köpte en annan nice bikini iaf :)
Idag har det vart riktigt påskmys om man säger så! Blev lite påskmat med Tobbe och hans polare. Jag fick däremot gå med 3 tunga kassar själv från Ica till hit. Blö aldrig mer ;o men aja Tobbe är sjuk så fick ta hand om han lite ;)
Men nu ska jag kolla färdigt på Lets dance och äta tårta!
Ha en jätte fin påsk alla :)

Bikinin jag köpte!


Kommentarer
Postat av: Rebcka:)

Den var jätte fin jennifer !

2012-04-07 @ 11:24:12
URL: http://vmosbecka.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Snygg bikini! :)

2012-04-07 @ 14:24:03
URL: http://lookslikemee.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Tacktack! :)

2012-04-08 @ 23:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0