Praktiik.

Men hallå!
Ligger i sängen och tjockar mig med chips och dipp, ja förutom att jag doppade ipaden i dippen(y så måste lämna in den, sån klantskalle jag e -.- igår praktiserade jag från 6 till typ halv 11 var helt död sen och försov mig oxå ;o idag jobbade jag från 10 till halv 7 ungefär och det gick bättre än vad jag trodde, lite stressigt bara men annars helt okej! Sen kom jag hem och gick ut med Becka lite :)
I helgen har jag ingen aning vad som händer, blir nog att vara med familjen. Men nästa helg är det klassfest! Woho längtar :D nae nu ska jag dra och nana. Natti alla! :)

Btw mina underbara kompisar där nere ;)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha väldigt fin bild :P

2011-10-01 @ 21:36:01
URL: http://lovisastridsberg.myshowroom.se
Postat av: Jennifer

Hahah jag vet ;D

2011-10-01 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0