Keep on dancing till the world ends if you feel it let it happen.

Hey. Idag är det fredagsmyys, finally! Idag blir nog att umgås med familjen, skulle jag tro :)

Igår var jag och Frederikke i Växjö och shoppade, as kul var det :D lite stressigt i slutet bara, eftersom jag var sjukt nervös och skulle köpa biljett till club nordic! Stressade sen i onödan kom vi på för bussen körde aldrig.
Köpte iaf ett par as niciga skor och ett linne :) kommer bilder där nere.
Cyklade hem vid 9 och var as rädd ;o  haha nae men man blir ju rädd för minsta lilla ljud nu när pojken dött med, usch.
Har ingen aning vad som händer nu, är sjukt fest sugen men har ju ingenstans att festa så lite svårt!

Nej nu ska jag dra, ha det bra alla! :)


Linne med rosor.


Skor med rosor.
Detta ska jag då ha på club nordic! Inte bara det då ;P

Kommentarer
Postat av: Lovisa

skit snyggt :D

2011-10-21 @ 18:31:28
URL: http://lovisastridsberg.myshowroom.se
Postat av: Jennifer

Tack :D

2011-10-24 @ 23:24:54
Postat av: Browniee

jag tror nog du du gillar rosor x) hihihi

2011-10-26 @ 15:00:00
Postat av: Jennifer

Haha jag tror nog med det haha xD

2011-11-01 @ 14:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0