Yeay, första inlägget! (y

Hellu!
Asså både min bästavän och min "syster" har pratat om att jag ska skaffa blogg och har tänkt på det själv rätt länge med så det blev idag! :)

Kanske ska pressentera mig lite då.
Jag heter då Jennifer och bor i Ljungby som jag nyss har flyttat till så känner typ ingen där ;o
Jag är 17 år och till hösten ska jag börja i 1.an (skulle igentligen börja i 2.an men gick på iv i ett år i osby) på ljungby fria hoppas jag. Jag bor med min mamma och hennes kille och jag har en bästavän som heter Michaela som jag saknar sjukt mycket just nu! Kommer inte på mer just nu så kommentera gärna! ;D

//Jennifer

Kommentarer
Postat av: Meexy

Och jag saknar diiig, <3

2011-07-07 @ 14:16:48
Postat av: Anneli

Du är så söt gumman. kul att du kom in

2011-07-07 @ 21:19:44
URL: http://annelidelfinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0