Vilse i Ljungby vandrar jag omkring.

Ja det är sant jag gick vilse men först var jag, mamma, Nicke och hans barn i gnosjö. Vi hade bestämt oss att bada och sola innan vi skulle hälsa på Nickes mamma, asså vi hade tagit med oss all skit som vi skulle ha på stranden, och en eller 2 km innan badstranden så bestämde alla förutom jag att vi skulle skippa att bada, haha yeay (y men det var faktiskt rätt mulet ändå.
Sen åkte vi till Nickes pappa sen vidare till Nickes mamma. Kom hem vid 8 och köpte pizza, så gött!
Gick ut sen med Becka en liten runda eller rätt stor faktiskt och helt plötsligt så blev hon tvungen att skynda sig hem med cyklen och göra ngt, och jag blev kvar ensam i "lilla" ljungby så jag fick gå hem ;o men såklart så visste jag inte var jag va så jag gick typ runt som en vilsen babian men tillslut så kom jag fram!

Nu sitter jag här och ska sova, ha det bra natti! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0