Att leva är det viktigaste av allt. I allafall så länge man lever.

Hej!
Ligger i min dubbelsäng med Becka...misstolka inte! och hon e sjukt flummig så känns som jag har fullt med chips i hela ansiktet eftersom vi äter chips eller rätta sagt jag gör det (y

Igår gjorde jag inte ett skit förutom att jag och Becka cyklade till stan och köpte lite snacks! och såklart så skulle Becka visa mig en min för jag satt på pakethållaren och pang! hon körde in i en papperskorg ;o undrar hur det ska gå när hon tar körkort sen (y

Idag har jag dansat zumba i en timme sen har jag inte gjort så mkt.
Imorn kommer Laila och hennes mamma hit, trevlans! och jag hoppas byxorna passar som jag ska få av dom :) Nu ska jag sova så natti ;D




Ja om ni ville se min nya hårfärg så är den här! lite sent ute men a :P

Kommentarer
Postat av: peter

nice ^^

2011-07-21 @ 11:18:51
Postat av: Becka

haha pinsamt:P<3

2011-07-28 @ 11:07:41
URL: http://vmosbecka.blogg.se/
Postat av: Du vet vem jag är ;)

söto :)

2011-08-06 @ 00:05:23
Postat av: tobbe

snygge fan ;D

2011-08-18 @ 19:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0