Double Double toil and trouble.

Hellu!
Ligger och kolla på tvillingarna olsen-filmer, åh dom var så söta när dom va små! tjockar mig med choklad oxå, gytt (y
Ska strax dansa lite zumba med Becka så hon lär sig lite ;) Senare ska jag nog kolla på film (igen) och ha lite fredagsmys, härligt <3
Imorn blir det sol hela dagen så ska åka med familjen till gnosjö och bada och sola sen iväg till Niclas mamma :) eller om det bli före eller efter vet jag inte.
Och jag saknar MIN Bästavän som en gris! :( om ni ville veta.

Tror jag ska skriva när jag har mer att säga och när det har hänt mer nästa gång för har så korta inlägg lustigt nog ;o

Aja ha de bra! ;)

Kommentarer
Postat av: Meexy

Saknar daj oxå!!! <3

2011-07-16 @ 08:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0