Jag är så trött på kärlekssånger, så trött på tårar.

Urk, alla killar är likadana.


Det sägs att kärleken kommer och går men min kärlek har redan gått.
Varje gång mitt hjärta har blivit krossat, säger jag att kärleken är skit.
Nu är mitt hjärta inte krossat men krossad det är min kärlek.
Jag trodde på alla killar vad dom sa,
jag gav dom allt vad dom ville ha men jag fick bara skit tillbaka.
Jag undrar alltid om jag ska radera kärleken ett tag
eller om jag ska fortsätta leta.
Jag säger att alla killar är likadana,
ibland är dom faktiskt det.
Dom säger att man ska följa sitt hjärta
men just nu har mitt hjärta ingen aning.
Det är nog bäst jag slutar skriva,
innan min skärlek slutar leva.

Kommentarer
Postat av: Browniee

jaha tack eller jag e ingen kille nu D; haha xD

2011-07-11 @ 15:29:07
Postat av: Meexy

<3

2011-07-11 @ 16:20:07
Postat av: Ronja

ÅÅ vad fint jennifer hade blivit en jätte fin låt :D <3

2011-07-14 @ 12:19:53
URL: http://ronjaserupstigsson.blogg.se/
Postat av: Ronja

ÅÅ vad fint jennifer hade kunnat bli en jätte fin låt :D <3

2011-07-14 @ 12:21:06
URL: http://ronjaserupstigsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0