Zumbaaa

Yes jag fick ett zumba paket i julklapp! så sitter och kollar på det nu, tänkte börja på det imorn ;)
Det har vart en super mysig dag, har däremot ätit lite för mkt ;o

Imorn blir det bio med mamma och Nicke, ska kolla på Alvin och gänget 3. Dom är ju så gulliga :D
Nu ska jag kolla färdigt på zumban och sen blir det film!

God Jul på er :)

Fick detta i julklapp, zumba, sparkatt, rosa nagellack och yatzy.


Fick detta halsbandet av pojken min oxå <3
syns inte så mkt men ett hjärta är det iaf! + att jag hade min fina klänning på mig för en gång skull med ;D

Kommentarer
Postat av: NELLY

fan vad kul med zumba ! :) dock skulle jag aldrig klara det jag suger på att dansa haha :p

2011-12-24 @ 22:23:46
URL: http://trottern.blogg.se/
Postat av: Rebecka:)

God jul :D <3

2011-12-24 @ 23:29:03
URL: http://vmosbecka.blogg.se/
Postat av: jennifer

Nelly: jag vet! mjo det äär lite svårt i början men sen är det bara kul :D

Becka: God jul! :D <3

2011-12-25 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0