Jag tror aldrig att han kommer å fatta, om du inte låta nävarna snacka.

Min blogg får se ut så här nu, vet ju inte hur man gör :o

Ligger i min sköna säng och gör inte ett skit!
Min kusin och hennes kille var här innan, trevligt var det! pratade om att jag skulle åka dit en helg för det var as länge sen nu vi träffades, asså då menar jag sova över och bara umgås ;D
Kommer ihåg när vi var små och kastade bollar till varandra när vi låg skavfötters. Haha kul man kan ha ;)

Imorn ska jag övningsköra för första gången. Skit nervös e jag. Men det ska nog gå bra!
Efter det ska jag träffa en kompis, sen får vi se vad dagen bjuder på (y
Nu ska jag dra och dansa lite zumba kanske? behövs nog.
Ha de gytt, ciao :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka:)

hahahhaha vad har hänt med din blogg :P

2011-12-26 @ 20:25:31
URL: http://vmosbecka.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag bytte tema? :P

2011-12-26 @ 23:10:48
Postat av: Rebecka:)

haha okej :P

2011-12-27 @ 10:55:26
URL: http://vmosbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0