Tireed!

Hej! Kom hem vid 6 igår från shoppandet och jag kan ju säg att det var sjukt jobbigt. Jag har iaf köpt alla mina julklappar nu, men hittade inte första förrän efter typ 2 timmar -.- så jag var dö hungrig när vi gick där i alla affärer och Becka var dö törstig. Så ja bra kombi där (y
När vi väl kom till Ljungby så åkte vi till max och köpte hem lite mat och jag typ vräkte i mig de ;o

Gick upp vid 8 idag för skulle till tandläkarn vid 9 sjukt trött var jag! Så direkt när jag och Becka kom hem så gick vi och la oss direkt och jag vaknade vid halv 12. Jag vet sent men var jätte trött.
Ska inte göra så mkt idag förutom att jag ska ner till centrum en runda och köpa en överraskning till Tobbe! :)
Nu ska jag väl gå och va social mot mamma och hennes kompisar, kan ju inte gå in på rummet när man har en syster sovande så ;P
Ha de gytt alla!
Haj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0