Snö, snö och snö!

Hej!

Kör ett litet inlegg nu då för ska strax nana.

Kom hem från skolan vid 4 typ och gjorde inte ett skit, utan satt bara vid datan och latade mig! Skulle igentligen behövt träna men orkade inte.
Men då smsade Amanda och frågade om jag kunde komma till hotellet och då gick jag dit istället för att ta cykeln för vågar inte cykla när det är halt. Pinsamt att ramla lixom. Så jag gick till Amada och såg ut som värsta snögubben för det snöade så sketans mkt -.- blev iaf bjuden på pizza när jag kom dit för vår skola hade öppet hus! och så blev vi fotade på köpet med av matte läraren (y

Kom hem för en halvtimmesen ungefär och ska dra och sova nu hade jag tänkt!

Har bara en fråga. Är det någon som håller på med designing på bloggar? för vill ändra min lite, så om någon vill hjälpa mig så kan ni kommentera! :)

Mina kära små kompisar!
Lite sura däremot ;)

Lite gladare där ja!

Hoppas jag inte får hämnd nu av er ;D

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Stavas inlägg ;)

2011-12-10 @ 13:02:54
Postat av: Jennifer

Ursäkta då;D

2011-12-16 @ 00:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0