Slå in hans dörr, låt honom veta att inget e som förr.

Hej!

Det här var längesen ;o känns det som iaf.
Har inte hänt så mkt den här veckan, därför jag inte har bloggat tyvärr!
Jag har däremot fått reda på vem mördaren är på 4-åriga Texas eller jag tror det är han jag tänker på iaf. Han bor här i närheten men nämner inget namn.

Sitter nu och pratar med Brownie som är lite osocial eller han pratar om sitt spel hela tiden...woho ;D
Imorn åker jag till Tobban, åh längtar! stannar till tisdag så det ska bli as kul :) <3
Har inte gjort så mkt idag förutom vart i skolan eller ja vi sköt luftgevär i skogen, gick väl sådär. Träffade till slut iaf xD
Kul var det iaf!
Vid 7 åkte jag, mamma och Nicke till skolan där det var julbord, trevligt trevligt! fick ju vara med tjejerna ;)
Och nu sitter jag här och ska sova, däckar snart -.-
Så natti och ha en grymt bra helg! för det ska jag ha ;)

Bjuder på en grym låt med!
http://www.youtube.com/watch?v=9fseGJSnVgQ


Kommentarer
Postat av: Browniee

Trött, o sen så sitter du och käkar choklad precis innan vi säger godnatt ;) haha

2011-12-16 @ 01:32:40
Postat av: Blondiee

haha klart ;)

2011-12-21 @ 21:40:38
Postat av: Rebecka:)

Tycker du ska blogga oftare jennifer så men vet vad som händer där hemma ;) saknar dig bajskorv!<3

2011-12-23 @ 15:51:02
URL: http://vmosbecka.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Förlåt! men händer inte så mkt här ;/ saknar dig med bajsplutt! <3

2011-12-23 @ 19:47:40
URL: http://vmosbecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0