Orange igen -.-

Nu e jag orange igen, skulle färga knall blont från guld blont och det blev orange ist och jätte blont i bottnen.
Men jag får fortsätta till det blir den färgen jag vill ha sen. Men tack till Amanda som färgade det af :)

Förra helgen blev jätte bra när Tobbe var här, helt awsome!
Fick parfym och bodylotion av honom med, en försenad present då. Och måste ju säga att parfymen luktade underbart :)

Lite senare kommer Becka hit och vi ska till UG ;D ska ta med Frederikke och Lovisa med om dom vill dit ;)
Nu ska jag dra och göra...nånting?
Ah ciao :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmmm din särskrivning -.-

2011-12-02 @ 17:04:39
Postat av: Jennifer

Jag bryr mig inte -.-

2011-12-03 @ 14:15:17
Postat av: Amanda

Men det ska vi fixa ... Du kommer vara blond snart ^^ ...

2011-12-06 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0