Gott Nytt År!

Då är det nytt år om 11 timmar och året har gått ovanligt snabbt!
Detta året har det hänt både dåliga och bra saker.
Det dåliga e att jag flyttat från min Bästavän, saknar henne grymt mkt :/ och det bra är att Tobbe kom in i mitt liv <3
Detta året kommer jag ta tag i mitt äckliga godisätande och försöka hälsa på Michaela mer! :)

Ska fira nyår med familjen iaf men mest med Becka för vid 11 drar vi ner till stan och firar där nere! Woho :D
Nu ska jag dra och käka lite choklad! sista chokladen för året heh (a

Gott nytt år alla! :)

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Du är det bästa som hänt mig detta året (A), Gott nytt år på dig älskling :D <3

2011-12-31 @ 18:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0