God Jul!

Hallå!

Sitter här hemma och lyssnar på julmusik och försöker få upp julstämningen lite. Eftersom det inte är någon snö så känns det inte riktigt som det är julafton imorn, menmen jag är glad ändå ;D
Blekte håret igår men det oranga blev bara ytterst lite ljusare tyvärr. Jag får typ slinga det hos en frisör eller ngt, men det har ju inte jag råd med -.-

Idag var jag och hälsade på Bästavän en stund, känns som det var ett årsen jag var där:/ <3 
Åkte iaf hem vid 4 då vi åkte till den nyöppta pizzerian här i Ljungby och beställde pizza, gyt gytt!

Imorn är det julafton och jag hoppas alla ska få en riktigt god jul! för det ska jag ha :)
Men nu drar jag och kolla om det finns ngn film jag kan kolla på.
Ha det bra alla, ciao! :)

God jul från lilla maj!



Kommentarer
Postat av: Niclas

Ja det käns väl inte riktigt som jul när det inte är någon snö! Men trevligt det ska vi ha ändå. Men du kan ju alltid titta riktigt nära på en vanilj glass för att få en riktig jul känsla ;)

2011-12-24 @ 02:02:40
Postat av: jennifer

hahah jo om vi har någon sån glass ;P

2011-12-24 @ 13:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0