The long day.

Hej!
Idag har det vart en lång dag känns det som för en gång skull (y

Var i växjö idag och gick upp vid 8 -.- åkte till lasarettet och frågade var det låg dit jag skulle och när vi väl kom dit, ja då hade vi gått fel och det var inte ens på det lasarattet vi var på utan i stan ;o och jag mådde ju inte världens bästa heller -.-
Så vi fick ta hissen ner igen och tror ni inte hissen stannar?! jo den åkte as sakta ner och jag mådde ännu sämre då såklart och mamma fick panik haha xd till slut kom vi fram då jag träffade kusin Nelly! ska till henne på lördag oxå för hennes pappa fyller år ;D så de ska bli sjukt kul!
Kom hem vid 1 och ringde Michaela och det är bara 4 dagar kvar sen kommer hon hit! :D <3
Sen har jag väl inte gjort mer förutom att jag har klippt mammas och nickes hår och dom blev super nöjda (y
Så nu sitter jag här och pratar med sötnosen på msn and you know who you are! ;))
Imorn kommer Becka och hennes bröder hit och det ska bli kul...hoppas jag, nej skoja men det ska det! <3

Nu ska jag sova, natti! :)


Kommentarer
Postat av: Sötnosen

låter roligt!! du får ha det så roligt! :)

2011-08-11 @ 23:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0