My head want's to move on, but my heart want's to stay.

Tänk vad mkt som händer på en vecka, känslomässigt. Man känner vänskap för en kille, några minuter senare känner man kärlek, dagen efter blir man kär och sen blir man sårad.
Jag har lärt mig mycket men har svårt att bli fast besluten och vem behöver killar igentligen?



Sitter och dricker cappuccino med toblerone smak i, mums säger jag bara!

Var i skolan idag och hade vår första matte lektion och vi fick göra någon grupp uppgift som är igentligen till för dom som går i 5.an och då tänkte ju jag att dom skulle vara as lätta ;o men när vi väl fick pappret...ja jag kunde knappt ingen av dom, usch vad jag skäms!
Vid 12 cyklade jag till bussen för jag skulle till växjö. När jag stod där i kön in till bussen så kommer det en kvinna och fråga om jag har busskort, nej säger jag då. Kan jag gå före för jag fryser? säger hon. Jaha och då går hon före mannen som står framför mig oxå, åh snälla!  Jag menar jag stod där oxå och frös och då fick jag stå där i regnet istället (y Jag vet inte vad ni tycker men jag tycker det är lite sådär konstigt gjort.

Kom hem vid 5 och nu hade jag tänkt och dansa lite zumba!
Ha de :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bry dig inte om killar på något år. Du blir bara sårad. Knäpp tant på bussen var det en bimbo?

2011-08-30 @ 21:37:03
Postat av: Browniee

Mmmmm cappuccino!!! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMM med toblerone smak!!!

kan det bli bättre :D!!!?!?!

2011-08-30 @ 22:50:51
Postat av: Jennifer

Hahah nej det kan inte bli bättre än så blowniee! ;D

2011-08-31 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0