Cause I want nothing more than to sit outside your door and listen to you breathing.

Mina känslor var som en hiss, dom gick upp och ner.

Någon som tryckte på knappen hela tiden.

Tydligen var det inte jag utan någon annan.

Det är därför jag satt här och bad.

Jag vill gå på moln, vara lycklig och kär.

Men ändå ville jag gå på moln bara ha familj och vänner.

Ja hellre det än ovänner.

Har fått reda på gammal skit som var för längesen

Det är därför jag ville åka upp dit och slippa allt igen.

Jag ville ha det som förut, slippa alla känslor

Bara skita i alla kärlekskänslor.

Ni kanske tänker varför jag bara inte gjorde det.

Men det var svårt, svårt att tycka om personer på avstånd.


Varför är det så här?

Vill bara ta bort alla känslor.

Vill älska på riktigt.

Vill ändå bara ha vänner.

Ja det är så jag känner.


För ett år sen kom det en kille in i mitt liv

Vi hade känt varandra sen vi var barn

Ja han var som ett kärleksbarn

Efter en månad hände det något som jag ångrar

Jag svek honom när han hade det som sämst

Men nu har det gått ett år och han har kommit in i mitt liv.

Man kan säga att han har räddat mitt kärleksliv

Ja, lyckligare kan jag inte bli.

Jag kommer aldrig lämna honom

Kommer alltid älska honom

Och det hoppas jag att han vet.

Det stora pluset är att han är het.




Kommentarer
Postat av: Meexy

GU VAD DU E DUKTIG MÄNNISKA!!! <3

2011-08-10 @ 16:41:03
Postat av: Browniee

Jag instämmer :D!!!

2011-08-11 @ 02:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0