Mitt fattiga bloggande.

Helluu alla som läser min blogg! inte för att det är så många men det är ju för att jag inte bloggar så mkt längre. Ursäkta men jag vet faktiskt inte vrf. Jag funderar faktiskt på att byta blogg? typ till nattstad.se eller devote.se eller ngt sånt. Tips kanske? :)
Nu är det ju nationella prov-veckan som alla har och jag hade det idag och ska ha matte prov imorn och  nationella på tors oxå. Kill me typ. Nej men det ska nog gå bra!
Imorn blir det att jogga med mandis och sen träffa K och R. Hehe fina bokstäver det där ni ;) Nej just kidding.
Men ni får ha det så bra så får vi se när jag bloggar nästa gång.
Ciao :)

Yeah får bli en bild mig och lilla Beckis bara för att jag saknar henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0